Jäsenelle

Tarkista omat jäsentietosi alla olevan painikkeen kautta. Mikäli tiedoissasi on virheitä tai puutteita, niin ota yhteyttä jäsenrekisterin hoitajaan Ritva Tyyskään. Erityisen tärkeää on, että meillä on sinun sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi, koska yhdistyksen viestintä jäsenille siirtyy sähköiseen muotoon.

Vuotuinen jäsenmaksumme on 1.1.2024 alkaen 30 €. Jäsenmaksuun sisältyy Senioriliiton julkaisema Patina-lehden vuosikerta. Lehti ilmestyy kuusi kertaa vuodessa.

Kuukausitapaamisissa kuukauden kolmas keskiviikko mukana oman alansa esitelmän pitäjä tai ajankohtaisia aiheita ja niistä keskustelua, kahvitarjoilu ja arpajaiset.

Jäseneksi pääset täyttämällä Yhteystiedot sivulla  olevan jäsenyyskaavakkeen, joka toimitetaan jäsenrekisterinhoitajalle.