Äänekosken kansalliset seniorit ry

Äänekosken kansalliset seniorit ry on 36-vuotias yhdistys. Yhdistyksen tarkoituksena on edistää eläkeikää lähestyvien ja ikääntyvien henkilöiden sosiaalista ja henkistä hyvinvointia sekä omatoimisuutta ja aktiivisuutta. Tarjoamme jäsenille monenlaista toimintaa, harrastusmahdollisuuksia ja virikkeitä.

Vuosien 2024-2026 teema on "Elämäniloa ja voimaa". Pyrimme järjestämään jäsenillemme opastusta ja tukea digi-asioissa.

Toimimme eläkeläisten etujen ja oikeuksien valvojana. Pidämme yhteyttä muihin eläkeläisyhdistyksiin. Olemme riippumaton yhdistys, emme kuulu poliittisiin puoleisiin. Muiden keskisuomalaisten senioriyhdistysten tapaan olemme mukana Keski-Suomen senioripiiri ry:n toiminnassa ja noudatamme Kansallisen senioriliiton hyväksymiä arvoja.

Äänekosken kansallisten seniorien historiikki 1997-2022.pdf

Yhdistyksen säännöt